واکنش مرکز رسانه قوه قضاییه به برخی گمانه‌زنی‌های انتخاباتی در خصوص احتمال کاندیداتوری اژه‌ای جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی در شمال غزه (۶ خرداد ۱۴۰۳) بشار اسد به سیدحسن نصرالله تسلیت گفت جلسه کابینه جنگی اسرائیل در پی حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو عربستان سفیر خود در دمشق را تعیین کرد سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ویدئو | نماهنگ خداوند "ابراهیم" را دوست داشت وزیر کشور دستور شروع انتخابات ریاست‌جمهوری را صادر کرد اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) تغییر نام منطقه حفاظت‌شده دیزمار به شهید جمهور وزیر کشور: رئیس‌جمهور شهید ما صدای رسای مردم غزه در همه مجامع بین‌المللی بود دستور سرپرست ریاست‌جمهوری درباره تداوم نظارت دقیق و جدی بر بازار ویدئو | مستند «روایت سانحه» | روایت خبرنگار صداوسیما از سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور انس حقانی: شهید رئیسی مشکلات بین کشور‌های اسلامی را حل کرد + فیلم مخالفت شورای نگهبان با ثبت‌نام الکترونیک نامزد‌های ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ خرداد) جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: لزوم تبیین شخصیت‌های اخلاقی شهدای خدمت برای نسل جوان سرلشکر موسوی: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + اینفوگرافیک مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری (۶ خرداد ۱۴۰۳) آیا انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیک برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

هشدار سازمان ملل درباره تبعات درگیری‌های سودان | منتظر یک میلیون آواره باشید

  • کد خبر: ۱۶۴۶۲۳
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
هشدار سازمان ملل درباره تبعات درگیری‌های سودان | منتظر یک میلیون آواره باشید
سازمان ملل متحد پیش بینی کرد جنگ داخلی دایر در سودان باعث آوارگی یک میلیون نفر از این کشور شود.

به گزارش شهرآرانیوز،  سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه پیش بینی کرد، شمار سودانی‌های که برای فرار از جنگ داخلی این کشور از خانه و محل زندگی آواره شوند، از مرز یک میلیون نفر بگذرد.

به گفته این سازمان بین المللی، شرایط با شتاب در حال تبدیل شدن به بحران منطقه‌ای است و در همین چارچوب میزان کمک‌های بشردوستانه مورد نیاز را بیش از ۳ میلیارد دلار پیش بینی می‌کند.

سازمان ملل متحد در گزارش خود تاکید کرد، با بررسی مجدد برنامه‌اش برای سودان، مشخص شد به ۲.۶ میلیارد دلار هزینه نیاز دارد، این در حالی است که پیش بینی‌اش در دسامبر گذشته فقط ۱.۷۵ میلیارد دلار بود.

سازمان ملل همچنین از نیاز به تامین ۴۷۰.۴ میلیون دلار اضافی نیز برای تعامل با آوارگانی که به خارج از سودان گریخته‌اند هم اشاره کرده و خبر داد، پیش بینی می‌کند شمار آوارگان فراری از سودان در سال جاری میلادی به یک میلیون پناهجو برسد.

در ادامه گزارش هم تاکید شده است، حدود ۲۵ میلیون نفر یعنی بیش ازنیمی از جمعیت سودان نیز به کمک‌های بشر دوستانه فوری نیاز دارند.

گفتنی است درگیری بین ارتش سودان به فرماندهی عبدالفتاح البرهان و نیرو‌های واکنش سریع به فرماندهان محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از آوریل گذشته آغاز شده و نشست‌های اخیر جده هم در پایان آن موفق نبوده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->